Er kontaktinformasjonen oppdatert?
Har din organisasjon oppdrag ute på Frivillig.no? Er kontaktinformasjonen på oppdraget - eller oppdragene - riktig? Hver gang en frivillig melder seg gjennom Frivillig.no, sendes henvendelsen til den personen som er lagt inn som kontaktperson på oppdraget. For at henvendelser skal sendes til rett sted, er det derfor viktig at denne informasjonen er riktig.
Sånn går du fram for å oppdatere kontaktinformasjon på et oppdrag:
-
Logg inn på Frivillig.no og gå til “min brukerprofil”
-
Du kan gå til organisasjonssiden inne på “min brukerprofil” og ved å scrolle ned til “mine organisasjoner”. Her finner du oversikt over den - eller de - organisasjonene du har tilgang til.
-
For å gå til oppdrag, klikker du på den mørkeblå knappen øverst til høyre på organisasjonssiden: “se alle oppdrag”. Du får deretter opp alle oppdrag som er lagt ut under organisasjonen din – både synlige og deaktiverte.
-
Klikk på oppdrag som skal oppdateres med ny informasjon.
-
Klikk på den grønne knappen øverst til venstre på oppdragssiden med “rediger oppdragssiden”
-
For å legge inn ny kontaktperson, trykker du på nedtrekkslisten under “praktisk informasjon” på rediger oppdragssiden. Du får da opp liste med alle brukere tilknyttet organisasjonen.
Ønsker du å legge inn en kontaktepost som ikke finnes i nedtrekkslisten? Da kan du: 1. opprette en bruker på den foretrukne eposten og be om tilgang til organisasjonssiden, eller 2. sende en brukerinvitasjon!
For å sende en brukerinvitasjon, må du logge inn på Frivillig.no-brukeren din. Deretter går du til organisasjonssiden din (du finner den under “min brukerprofil” og “mine organisasjoner”). Fra organisasjonssiden trykker du på "administrer brukere og tilgang”. Her får du opp et felt der du kan skrive inn navn og e-post på personen du ønsker å invitere inn som bruker. Vedkommende får da en epost og må logge seg inn gjennom denne for å få tilgang.
Logg inn på Frivillig.no og gå til “min brukerprofil”